Betaling en levering

Hoe kan U betalen?

Via het betaalplatform Mollie.
U kan betalen met KBC/CBC betaalknop, Belfius Pay Button, Mister Cash, Ideal, Creditcard, overboeking/overschrijving of Paypal.
Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt en verzonden na bevestiging van betaling.

Wanneer wordt U geleverd?

Leveringen worden bepaald door de expediteur en openingsuren van BVBA O'Choc. Standaard levering is de 1ste werkdag volgend op de werkdag na verzending van het pakket en dit tussen 8 en 16 uur. In drukke periodes kunnen de levertijden oplopen met enkele werkdagen. Contacteer ons indien U een gegarandeerde leveringstermijn wenst.

Schema verzendingen (behalve betaalwijze overboeking/overschrijving):
  • dinsdag t.e.m. donderdag voor 16u besteld = daags nadien geleverd.
  • vrijdag of zaterdag voor 11u30 besteld = maandag geleverd.
  • zondag voor 18u besteld = dinsdag of woensdag geleverd. Opgelet!  Maandag is de winkel gesloten, dus geen levering gegarandeerd op dinsdag = ten vroegste woensdag geleverd.

Contacteer ons via +32 (0)9 234 26 47 of info@leonidasochoc.be indien U een levering wenst op zaterdag tussen 9 en 15u.

Hou rekening met een verwerkingstijd van 2 à 3 werkdagen indien U voor betaalwijze overboeking/overschrijving kiest. Alle andere betaalwijzen worden automatisch en onmiddellijk bevestigd.
Bij een grote bestelling hebben wij mogelijks meer tijd nodig. O’Choc verpakt immers alles vers en naar wens van de klant. U wordt gecontacteerd indien de gevraagde leverdatum niet mogelijk is. U wordt via email geïnformeerd met Uw trackingnummer en status van levering.

Was je bestemmeling niet thuis toen de postbode je pakje ging leveren?

Dan steekt de postbode een afwezigheidsbericht in zijn brievenbus. De bestemmeling kan het pakje dan:
  • ofwel in het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt afhalen
  • ofwel aanvragen dat de postbode een tweede keer langskomt: telefonisch (022 01 23 45) of online