Betaling en levering

Volumekorting:

De webshop berekent automatisch Uw volumekorting:
-3% vanaf €500 BTW inclusief
-5% vanaf €1.000 BTW inclusief
-7% vanaf €1.500 BTW inclusief
-10% vanaf €2.500 BTW inclusief
-12% vanaf €5.000 BTW inclusief
-15% vanaf €10.000 BTW inclusief

Hoe kan U betalen?

Via het betaalplatform Mollie.
U kan betalen met KBC/CBC betaalknop, Belfius Pay Button, Mister Cash, Ideal, Creditcard of overboeking/overschrijving.
Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt en verzonden na bevestiging van betaling.

Wanneer wordt U geleverd?

Leveringen worden bepaald door de expediteur en openingsuren van Tasty Chocolate BV. Standaard levering in België is de 1ste werkdag volgend op de werkdag na verzending van het pakket en dit tussen 8 en 16 uur. In drukke periodes kunnen de levertijden oplopen met enkele werkdagen. Contacteer ons indien U een gegarandeerde leveringstermijn wenst.

Schema verzendingen (behalve betaalwijze overboeking/overschrijving) voor België:

  • dinsdag t.e.m. donderdag voor 16u besteld = daags nadien geleverd.
  • vrijdag of zaterdag voor 11u30 besteld = maandag geleverd.
  • zaterdag na 11u30 of zondag of maandag besteld = woensdag geleverd.

Afwijkingen van deze voorziene levertijden worden steeds aangegeven op de afrekenpagina en bevestigingsmail van de bestelling. Leveringen naar het buitenland zijn 1 tot 5 extra werkdagen bij te rekenen op deze datum. Weekends en feestdagen gelden niet als werkdagen.

Contacteer ons via +32 (0)9 234 26 47 of info@leonidasochoc.be indien U een levering wenst op zaterdag tussen 9 en 15u.

Hou rekening met een verwerkingstijd van 2 à 3 werkdagen indien U voor betaalwijze overboeking/overschrijving kiest. Alle andere betaalwijzen worden automatisch en onmiddellijk bevestigd.
Bij een grote bestelling hebben wij mogelijks meer tijd nodig. Tasty Chocolate BV verpakt immers alles vers en naar wens van de klant. U wordt gecontacteerd indien de gevraagde leverdatum niet mogelijk is. U wordt via email geïnformeerd met Uw trackingnummer en status van levering.

Was je bestemmeling niet thuis toen de postbode je pakje ging leveren?

Dan steekt de postbode een afwezigheidsbericht in zijn brievenbus of ontvangt U bericht via de trackingmail of app gelinkt aan het leveradres. De bestemmeling kan het pakje dan:
  • ofwel in het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt afhalen
  • ofwel aanvragen dat de postbode een tweede keer langskomt: telefonisch (022 01 23 45) of online